22 Eylül 2008 Pazartesi

Wenger Patladı...


Chelsea'nin ardından Manchester City'nin de multi-milyarder bir isme geçmesi ve transferde bütün dengelerin alt-üst olması üzerine Arsene Wenger patladı. İşte Wenger'in sözleri:


"Bu adamlar bu kulubü niye aldılar? Para kazanmak için değil diye düşünüyorum, çünkü böyle hareket ederlerse kazanamazlar. Çocukluklarından beri Manhester City taraftarı olduklarını da düşünmüyorum. Öyleyse sevgiden de olamaz."


"Benim aklıma rasyonel bir neden gelmiyor. Bence koskoca bir kulübü oyuncak gibi görüyorlar. Bu çok tehlikeli. Her çocuk oyuncağından sıkılır. Ruslar ve Araplar da sıkıldığında geride bir enkaz bırakacaklar."


"Böyle giderse tüm takımlar şımarık zenginlerin eline geçecek. Premier League'de 20 milyarder olsa da sadece bir şampiyon çıkabilecek. 19 tane şımarık zengin mutsuz olacak ve bırakıp gidecekler. Yönetim kurumları buna önlem almalı."


"Şımarıklık en üst düzeyde. Çıkıp Christiano Ronaldo ve Fernando Torres'i alacağım diyebiliyorlar. Bu büyük bir saygısızlık. İkisi de kontratlı oyuncular. Bu açıklamalar ikisinin de takımlarına zarar veriyor. Geldikleri yerlerde kurallar olmayabilir ama burada böyle davranamazsınız."


"Kontratlı bir oyuncuya talipseniz, kulübüyle görüşüp fiyatını sorarsınız. Eğer kulüp teklifinizi reddettiyse, susup oturursunuz."


1 yorum:

Cahit Binici dedi ki...

kendisi nazarı celbimde bir futbol bilgesi olmakla birlikte su alinti cok aci olmus. :-) hayir kizamiyorum da.. maalesef geldikleri yerler kuralsizligin hukum surdugu diyarlar...

"Geldikleri yerlerde kurallar olmayabilir ama burada böyle davranamazsınız."